piątek, 25 kwietnia 2014

Bieg Mikołaja w Toruniu - grudzień 2013 r.

Toruń odwiedziłem w październiku 2012 r, wraz z Agnieszką [w tamtym czasie jako jeszcze tylko para ;)]. Tym razem już jako mąż z żoną, byliśmy jako ekipa techniczna naszego biegacza na Biegu Mikołaja :) - po raz kolejny bo niespełna 2 miesiące wcześniej również zawitaliśmy do Poznania :). Porównując zdjęcia z obu wyjazdów ( do Torunia ) zauważam znaczący postęp w jakości wykonanych zdjęć. Poza tym nie pstrykałem już jak głupi po 10 razy tego samego kadru - tamte czasy już minęły :). W dodatku w Toruniu już testowałem nowy obiektyw 100 mm f/2 - przesiadka z KIT-a 18-55 mm na 100 mm była że tak powiem ciekawym doświadczeniem. Kompletnie inne szkło - jaśniejsze, inna ogniskowa, w dodatku "stałka". Początkowo ze względu na przyzwyczajenia z KIT-a trochę ciężko mi było, ale robiąc kolejne zdjęcia powoli ogarniałem wszystko.

























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz