piątek, 25 kwietnia 2014

Warsztaty fotograficzne - listopad 2013 r.

Od listopada 2013 roku zacząłem uczęszczać na warsztaty fotograficzne w MOK w Ząbkach prowadzonych przez Pana Bogdana. Dodatkowo na warsztaty również uczęszcza mój kolega który też może pochwalić się wieloma świetnymi zdjęciami [jest lepszy ode mnie :)] . Zajęcia prowadzone są w sposób pół-wykładu, pół-praktyczny. Uczestnicy zapoznają się z budową oraz sposobem działania aparatu, pracą nad doborem poprawnych ustawień parametrów aby zdjęcie było poprawnie naświetlone oraz pracą z modelką. Od listopada pracownia wzbogaciła się o dwie nowe lampy studyjne - wraz z głównym fotografem staramy się je okiełznać :) . Na wstępie zaprezentuję kilka pierwszych fotek które zrobiłem na warsztatach jak i w wolnej chwili.









( moja żonka ^^ )













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz