poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Focenie na "szubienicy" - sierpień 2014 r

Po długiej przerwie w końcu coś tu wrzucę - tak jak już pisałem nie raz praca zabiera mi cały czas i chęci. Po całym tygodniu nawet w weekend nie chce mi się chwytać za aparat. Jedyne co ma związek z fotografią to czytanie książek tematycznych w komunikacji miejskiej - oczywiście tylko wtedy gdy nie zasypiam :) .
W końcu doczekałem się urlopu - po kilku dniach lenistwa i dojścia do siebie po trudach pracy, chwyciłem za aparat podczas spaceru z Żonką. Mieliśmy się wybrać do parku miniatur, ale akurat był zamknięty, stwierdzam że nawet dobrze bo tylko zauważyłem że to nieopłacalna zabawa. Zapłacić 8 zł za obejrzenie może 5 miniatur... Warszawo załamujesz mnie... !!!!

No ale wracając do tematu głównego, dzisiejsza wrzutka to spontan wyjście na fotki z Wiktorią <3 :) czyli Michał stwierdził że by pofocił wieczorem i poprosił Wiktorię o pozowanie do zdjęć, oraz kilka fotek ze spaceru o którym wspomniałem. Na pierwszy rzut zdjęcia ze spaceru. 

















































































Ten kadr coś w sobie ma :) Bardzo mi się podoba.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz