czwartek, 18 września 2014

Gliniankowa Pętla - wrzesień 2014 r.

W miniony weekend spontaniczne zakręciłem się na fotografowanie biegu w Zielonce pod Warszawą. Trochę nie miałem pomysłu na początek dnia po przebudzeniu się, przy przygotowywaniu śniadania teść poinformował mnie że dziś biega niedaleko w Zielonce. Krótki bieg, fajne miejsce i jeżeli chce mogę się zabrać trochę zdjęć pocykać. Po chwili byłem gotowy z całym sprzętem do wyjazdu. Żonka zabrała sobie leżaczek żeby poleżeć nad wodą, a ja ganiałem i fociłem. Pogoda dopisała, było słonecznie bez większego zachmurzenia - choć godzina bliska południa to tak i tak ostre światło, no ale cóż robić nikt o wschodzie słońca nie organizuje biegu :). Szybko kilka kadrów przed biegiem zrobiłem, pokręciłem się jak to ja. Nie spostrzegłem dopadł mnie organizator biegu, znacząco zapytał czy fotografię robię dla celów prywatnych ? Oczywiście jak zawszę gdy jeżdżę z Prezesem Dariuszem na biegi, przedstawiam się jako fotograf Towarzystwa Aktywny Relaks - chwila rozmowy i dostałem pełną zgodę na fotografowanie całego wydarzenia za późniejszą możliwość publikacji moich zdjęć oczywiście na moich warunkach. Ucieszyło mnie to bardzo i dało mi większą swobodę na resztę dnia. W biegu wzięło udział około 60 osób, dużo też było osób dopingujących zawodników.  Większość zdjęć zrobiłem w trybie priorytetu przysłony z powodu zmiennego zachmurzenia oraz sytuacji w kadrze. Choć po rozmowie z Bogdanem na ostatnich warsztatach doradził mi jak na manualu robić zdjęcia w takich warunkach jakie miałem. Będę musiał ten sposób niedługo wypróbować. Wracając do tematu - pod koniec biegu przed wręczeniem pucharów już bałem się że zabraknie mi miejsca na karcie, ale na szczęście jakoś starczyło dlatego myślę powoli o zakupie nowej karty. Zdjęcia dosyć szybko obrobiłem, Prezes Dariusz sądzę że jest z nich zadowolony, sam też jestem zadowolony z efektów mojej pracy - coraz bardziej taka reporterka mi się podoba. Kończąc powoli zapraszam do oglądania zdjęć poniżej,  jednocześnie zaznaczam że kolejna notka będzie tą niespodzianką bo tego samego dnia co był bieg fotografowałem jeszcze jedno wydarzenie wieczorem.


Małe ostrzeżenie z będzie dużo zdjęć, pomimo ostrej selekcji tak i tak wyszło około 120 :), ogólnie zrobiłem około 650 i po pierwszej selekcji zostało 400 :)































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz