piątek, 28 listopada 2014

Sesja z Joasią - opuszczona willa - październik 2014 r.

Witam, ostatnio trochę odbiegłem od kolejności notek, ale to tylko z powodu warsztatów fotograficznych na których byłem. Teraz już wracam z normalną kolejnością kolejnych postów.

W październiku odezwała się do mnie Joasia Kurek, która chciała żebym zrobił jej kilka zdjęć do jej portfolio. Jako że ja uznałem że muszę wzbogacić swoje portfolio o pewną ilość zdjęć to w ciągu kilku dni uzgodniliśmy koncepcję oraz termin sesji. Na miejsce sesji wybraliśmy opuszczony pustostan w Wołominie. Pogoda nam dopisała, super oświetlenie przy zachodzącym słońcu - było nawet ciepło ku naszemu zaskoczeniu. Ponieważ dzień wcześniej odwiedziłem to miejsce aby zaznajomić się z miejscówką i było strasznie zimno. Sesja trwała góra 2 godziny, wyszło kilka bardzo fajnych kadrów, od czasu do czasu musiałem użyć blendy do doświetlenia. Do obejrzenia rezultatu zapraszam poniżej.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz